Aktuellt iFokus

Aktuellt

Etikettövrigt
Läst 57 ggr
Draken
0

Sundsvall-Tystberga (Sörmland)

Hoppas tråden är okej, annars får admin ta bort 😊

Torsdagen den 25 April åker vi från Sundsvall och skall ner till Tystberga i Sörmland. Tystberga ligger några mil söder om Stockholm.

Vi åker på morgonen, med stopp på ett par timmar i Hudiksvall. Vi räknar med att vara i Tystberga kring 15-16 på eftermiddagen.

Ni som bor där neröver, vad är det för väder och väglag ? Uppdatera gärna i tråden under veckan så jag vet vad jag har att vänta mig 🙂
Vi åker E4'an

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Fornöga
0

Har du koll på Trafikverkets karta? Den innehåller aktuella uppgifter från vägarna, bland annat om väglag. Är den ny för dig kan du ju förbereda dig på hur den fungerar, välj "väg".

"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)

Vår trafikinformation berättar om aktuella händelser i trafiken. Här hittar du information för väg, tåg och vägfärjor.
  • Redigerat 2024-04-19 22:04 av Fornöga
Draken
0

#1: Jo jag har tillgång till den, men jag tycker den är jättejobbig (är teknisk idiot) var därför jag tänkte att nån som bor där neröver kanske kan skriva här istället 😊

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Fornöga
0

#2 Okej, då får vi hoppas att du lyckats aktivera väderspanarna! 😊

"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)

Draken
0

#3: Precis 😁

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis