Migrationsverket släpper igenom barnäktenskap
Vad är det för allvarligt fel på styrande i det här landet? 😡
"Barnäktenskap passerar Migrationsverket utan åtgärd eftersom handläggarna i många fall inte vet vad de ska göra - och inte följer de rutiner som finns. Det visar den nya rapporten ”Är du gift?”.

Jag blir mer och mer mörkrädd. Sverige är satt ur spel. Barnäktenskap ok, då vill jag ha barnbidrag fast jag är 60 år. I mina öron låter det mesta helt sjukt nu för tiden.🤪

Frågan är ju kanske: Vad ska handläggarna göra om paret är gift i hemlandet där pedofili är lagligt?
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Då släpper man inte in folk som bryter mot svensk lagstiftning. Ganska enkel lösning.

Men om de uppfyller alla andra flyktingkraven? Jag tror att det hänt redan? Då har äktenskapet upplösts i Sverige då det är olagligt. Bruden brukar av någon anledning sällan klaga
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Det spelar väl för tusan ingen roll om de uppfyller andra flyktingkrav. I det här landet är det strängeligen förbjudet med barnäktenskap och så skall det förbli.

Med den logiken är det bättre att de drunknar i Medelhavet, så slipper vi ta ställning. Problem solved.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Det där var väl bland det dummaste kommentar du kunde fälla, eller hur? Ansträngde du dig mkt eller kom det bara? Jösses.

Migrationsverket utövar lagbrott mot Svenska lag.