Annons:
Etikettför-eller-emot
Läst 2571 ggr
Huygens
2017-04-24 15:41

Förlåten Rämnar

Bankiren Ronald Bernard avslöjar att världen styrs av 8500 satanistiska Illuminatimedlemmar, som kontrollerar och styr världen genom internationella storbanker, nationella säkerhetstjänster, terrororganisationer, maffia, militärindustri mm.

Ronald Bernard säger sej ha varit högt upp i bankhierarkin, med satanistiska ceremonier, finansiering av terror och överföring av ekonomiska medel från säkerhetstjänster till terrororganisationer.

.

Dom satanistiska frimurarlika ritualerna påminde om något ur filmen Eyes Wide Shut, med nakna kvinnor, bloddrickande religiösa ledare och maskerade deltagare. Bernard skrattade inombords åt dom satanistiska ritualerna för han betraktade det som strunt.

Men så nådde han en brytpunkt under en satanistisk barnofferceremoni. Efter den händelsen kunde han inte längre utföra bankvärldens aktiviteter och bröt samman.

.

Ronald Bernards intervju är 39 min lång och kan kopplas till Hillary Clinton, Pizzagate/pedofili, John Podestas kannibalistiska "Spirit Cooking"-ceremonier, Vatikankyrkans djävulsritualer och Drottningen av Storbritanniens aktiviteter.

Intervjun med Ronald Bernhard är gjord 2017-04-17, ganska nyligen alltså. Det har varit problem med att ladda videoklippen, så jag lämnar flera alternativ. Intervjun är på holländska och textad på engelska.

(YT/Smash240 - Ronald Bernard intervjuas.)
(YT/17Stormy17 - Ronald Bernard intervjuas.)
(YT/banjo234 - Ronald Bernard intervjuas.)

För den som vill ha kortvarianten, har Ed på The Outer Dark gjort en nedkortad analys. (YT/Outer Dark, 13 min)

Vad tror ni om Ronald Bernards redogörelse om makteliten?

Annons:
Huygens
2017-05-26 14:21
#1

Ännu en reva i förlåten.

Twitter blockerade tweetkontot i 12 timmar, för World Net Daily (WND) därför att WND avslöjade att Donna Brazile (wiki) utsatte Seth Richs familjs för påtryckningar att stoppa mordutredningen på DNC-visselblåsaren Seth Rich, via privatutredaren Rod Wheeler.

Analys av Ed på The Outer Light (2017-05-25, 11 min).

Huygens
2017-05-28 13:44
#2

CNN mörklägger mordet på DNC-visselblåsaren Seth Rich med ett skickligt upprättad porträtt. (YT/CNN Money, 2017-05-26, 4 min)

Den Djupa Staten jobbar på högtryck.

Neutralis
2017-05-29 00:09
#3

Men den stora frågan är… Var/när kommer rymdödlorna in i bilden? Jag tror du missade dem i ditt inlägg.

Huygens
2017-06-19 12:14
#4

Jared Beck, advokaten i DNC-rättsfallet har begärt polisskydd för personalen, efter flera hotfulla telefonsamtal där röstförvrängare använts. Beck uppger att morden på Shawn Lucas (narkosmedel), Seth Rich (skjuten) och åklagare Beranton J Whisenant (krosskada) i Fort Lauderdale, Florida, också motiverar det begärda polisskyddet. (YT/Jam Pac, 2017-06-13, 3 min)

Veckan innan mordet på Whisenant, hotade Debbie Wasserman-Schultz, Capitols polischef i ett offentligt budgetmöte. Fort Lauderdale är distriktet som DNC-ordförande Debbie Wasserman-Schultz kontrollerar. DM

Shawn Lucas är den juridiska talespersonen som lämnade in anmälan i DNC-rättsfallet till domstolsmyndigheten i Fort Lauderdale, Florida. Dödsorsaken av Lucas är inte fastställd, men myndigheterna påstår att "narkosmedel" varit inblandat.

Dessutom har ytterligare två advokater i Florida dött nyligen under märkliga omständigheter. Advokat Naphtali Hertz Wacks i Miami Beach dog 2017-06-03 efter att en bil i 160 km/h kolliderat med advokaten. Och advokaten Ervin Gonzales dog 2017-06-09 av "självmord".

Ett spår av lik leder till den stinkande säcken som är på väg att spricka.

Huygens
2017-06-29 18:27
#5

Kardinal George Pell står åtalad för pedofilbrott. SVT

Kardinal Pell har stark koppling till Illuminati och Vatikanen. Kardinal Pell är Påvens finanschef och Pell ansvarar får Vatikanens pengar. DM

Kardinal George Pell är tredje högsta hönset i Katolska Kyrkan och kan ha ägnat sej åt satanistiska frimurarritualer i St Peterskyrkan, troligen med människooffer och kannibalism i form av "Sprit Cooking". Kopplingar till Pizzagate, Hillary Clinton och Podesta samt Drottningen av Storbritannien kan man också förvänta sej.

Kardinal George Pell säger att han ser fram emot rättegången i domstol. DM

.

Australiens fd statsminister Tony Abbott ger Kardinal Pell sitt fulla stöd: "Pell är en fin människa." DM

Undra om Abbot och Pell ätit kroppsdelar från samma guldtallrik efter att ha sugit livsenergin ur offret?

.

4400 pedofiloffer i Australien har gått till domstol och anklagat Katolska Kyrkan för pedofilövergrepp. Regeringen har lagt massvis med hinder i vägen för en rättsprocess. Det är högst troligt att satanistisk-katolsk Illuminati står bakom övergreppen. SVT

Huygens
2017-06-30 11:18
#6

Vatikanen ger sitt full stöd till den pedofilmisstänkte kardinal George Pell. DM

Tydligen umgås dessa pedoiflpräster med varandra och stämmer troligen upp i katolsk-satanistiska ceremonier med människooffer. Kardinal Pell gav i sin tur sitt stöd under rättegången med den senare pedofildömde prästen Gerald Ridsdale. DM och wikipedia

Illuminati kidnappar och utnyttjar 100 000-tals barn i frimurarritualer världen över, där den översta finansiella eliten deltar och umgås med andra satanister.

Förlåten rämnar.

Annons:
Huygens
2017-08-01 20:37
#7

Ännu en visselblåsare har troligen mördats av CIA.

Pulitzerprisvinnande journalisten på Wall Street Journal, Joseph Rago 34 år, hittades död i sin lägenhet, orsak okänd. Polisen påstår att "inget brott" ligger bakom det troliga mordet. (YT/Zoon Politikon, 2017-07-30, 6 min)

Huygens
2017-08-26 13:31
#8

Domaren i Florida kastar ut DNC-bedrägeriärendet. (YT/Outer Light, 2017-08-26, 18 min)

Det innebär att bedrägeri har gjorts lagligt.

.

För den som inte känner till DNC-bedrägerifallet är bakgrunden, Wikileaks läckta email från DNC. I DNC-emailen visade det sej att ekonomiska medel som patriotiska väljare skänkt för att stödja Bernie Sanders valkampanj, istället överfördes till Hillary Clintons valkampanj.

Sanderssupportrar gick därför till domstol och stämde DNC:s ledning för bedrägeri, då supportrarna givetvis förväntade sej att pengar som skänkts till Sanders kampanj också skulle gå till Sanders kampanj och inte till Hillary Clintons kampanj.

Men rättsärendet kastades ut, i soptunnan.

Bedrägeri gjort lagligt.

Farwuq
2017-08-31 11:03
#9

😮

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
2017-09-10 13:58
#10

SVT-Play, Dokument Utifrån: Påven och Pedofilerna, 55 min, visas till 31 oktober, titel: Behind the altar.

En brittisk dokumentär om dom tusentals pedofilpräster som påven håller under sina vingar. Chockerande kristen pedofilverksamhet där även barnen tvingas begå sexuella övergrepp på varandra, manipulerade av katolska kyrkans satanistpräster.

Ett nätverk av polis, myndigheter och advokater förhindrar utredningar av pedofilprästerna.

Dokumentären visar helt kort det inre av Vatikanstatens satansdyrkande Peterskyrka. På uppdrag av Illuminatis frimureri uppmuntrar, mörkar och döljer Påven och det katolska ämbetet, 1000-tals pedofiler som samlar in barn till satanistiska ritualer i form av pizzagate eller "Spirit Cooking"-kannibalism.

Påvens fasad utåt är änglar och Jesus, men innanför kyrkans väggar ägnar sej Påven och det katolska etablisemanget åt djävulsdyrkan, pedofili, bloddrickande och människooffer.

Huygens
2019-04-03 17:40
#11

Hittade precis detta videoklipp kopplat till Pizzagate, där videoskaparen lyckats förstärka ljudet när Joe Biden talar om vad han vill. (YT/Unleashed, 2019-02-28, 6 min)

Upp till toppen
Annons: