Annons:
Etikettnyheter
Läst 529 ggr
kamera0710
2016-12-15 17:45

Lasermannen utlämnas till Tyskland

"John Ausonius, mer känd som ”Lasermannen”, ska överlämnas till Tyskland. Det beslutar Södertörns tingsrätt. Ausonius är misstänkt för ett mord som begicks där 1992. Därmed kommer Tysklands begäran om en europeisk arresteringsorder att verkställas."

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ausonius-accepterar-utlamning-till-tyskland

Annons:
[helga21]
2016-12-16 15:28
#1

Han ska inte utlämnas utan överlämnas en viss skillnad då har avtjänar ett livstidsstraff här.

kamera0710
2016-12-16 15:31
#2

Visst, och tydligen kommer han att få avtjäna sitt straff i Sverige även om han döms i Tyskland.

[Blue_Lugia]
2018-01-03 23:35
#3

Jag hoppas denne person aldrig blir fri. Tycker han verkar vara en riktigt otäck typ som pendlar mellan en att försöka vara förnuftig och "trevlig" människa till att bli tokig person med hett humör som inte drar sig för att lappa till folk för småsaker, eller till och med helt oprovocerat. Åtminstone i sina yngre dagar enligt research jag försökt göra men jag vet inte om han är någon bättre människa idag, betvivlar det starkt. Jag skulle inte vilja möta honom någonstans…..

Upp till toppen
Annons: