Annons:
Etikettnyheter
Läst 1218 ggr
Staffan
2016-10-15 20:19

Spännande inför valet i USA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klicka på bilden och läs inläggen från Wikileaks. De verkar helt säkra på att den information dom kommer släppa innan valet kommer att ge vinsten till Trump.

Om det verkligen är som dom säger - att de sitter på information som kan avgöra valresultatet - så kan man förstå att det finns krafter i USA vill ha Assange utlämnad.

» Länk till sidan hos Wikileaks

// Staffan

Annons:
Carmarino
2016-10-16 13:25
#1

Man kan ju undra varför Wikileaks så gärna vill ha Trump som USA:s president? Hade de varit neutrala så hade de säkerligen kunnat "gräva upp" lika mycket negativt om Trump.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Emo
2016-10-16 13:49
#2

#1 Är du säker?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Carmarino
2016-10-16 14:12
#3

#2 Nej, men med tanke på hur många kontroversiella uttalanden Trump gjort så tror jag inte att det borde vara särskilt svårt att hitta mer om honom.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

penke
2016-10-16 19:57
#4

Wikileaks ..ÄR väl neutrala, om de bara synliggör vad som skickats på nätet..
 om Clinton  var modig eller feg, som gjorde ..si eller så,
beror väl på din utgångspunkt

Wiki.. läckte en massa om republikanen Bush, och hans fuffels tidigare

om det är Bush eller Clinton som är orsaken till att Assange behöver leva under skydd .. tjaa, också det  beror på din ..position

Trumps.."klavertrump" är det väl ingen som kan/försöker dölja,
 möjligen snabbt visa upp att Clinton/Obama gjort samma ..
(via en amerikansk nät-granne till if)

   penke

Sollar
2016-10-16 20:35
#5

Det låter ju om galet svammel, Obama ska starta ett krig mot Ryssland för att dölja/distrahera folk från emailen.🤪

Sollar
2016-11-02 19:09
#6

Nu är det ju 2:a november, så hur har det gått med det här? Har demokratiska partiet fallit? Har jag missat en video med Hillary som är 100 gånger värre än Trumps? Har Trump släppt sin deklaration?

Annons:
Sollar
2016-11-03 15:32
#7

Inget svar? Ingen som har åsikter om wikileaks gjort vad de skulle i TS?

Tjeja
2016-11-03 21:11
#8

Spännande att inget hänt än… eller så är det som vanligt… svammel skrammel som sprids.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Staffan
2016-11-04 10:12
#9

#6 Sollar

> hur har det gått med det här? Har demokratiska > partiet fallit? Har jag missat en video med Hillary > som är 100 gånger värre än Trumps? 

Jag har inte heller sett någon video som är 100 gånger värre än Trumps. Däremot ser det efter FBIs avslöjanden den senaste tiden ut som att det är ett ganska jämnt lopp mellan de båda kandidaterna nu.

// Staffan

Sollar
2016-11-04 13:46
#10

Japp, det har planat ut nu. Men det är FBI, wikileaks verkar inte ha fullgjort vad de sa.😎

Upp till toppen
Annons: