Annons:
Etikettövrigt
Läst 3261 ggr
Fillifjonkan60
12/14/15, 8:28 PM

Killing kidnappad, bränd och våldtagen

Fy satan vad vidrigt! Hatar folk som ger sig på djur eller människor som inte kan försvara sig! 😡

Stackars stackars lilla killing 😕

"Personalen åkte dit och hittade killingen svårt sargad. – Den hade blivit misshandlad, eldad på och vi upptäckte även skador i vaginan, säger Åberg. De som har hund eller andra husdjur kan nog relatera. Det här är ju våra djur tillsammans med göteborgarnas, det är som om de har attackerat en familjemedlem. Killingens skador var så svåra att den fick avlivas."

http://www.expressen.se/gt/killing-kidnappad-brand-och-valdtagen/


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Annons:
Vovvi
12/14/15, 9:23 PM
#1

Så hemskt mot det oskyldiga livet så det finns inte. Skär kuken av förövarna säger jag.

Fillifjonkan60
12/14/15, 9:43 PM
#2

#1 Ja lite så känner jag också. Förbannade as, helt enkelt.

Jag förstår mig inte på såna här sadister. Ja nu har jag inga mer rumsrena ord, så lika bra att sluta skriva om vad jag tycker om såna här människor!


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Tarotstollan
12/14/15, 11:07 PM
#3

Har inga rumsrena ord heller! 😈😈😈😭😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Otippbar]
12/14/15, 11:29 PM
#4

Varför denna ondska?!! :(

MissClue
12/15/15, 2:51 AM
#5

Finner inte heller ord för detta. Det är så sjukt absurt att jag inte kan ta in att det. Riktigt vidrigt monster har utfört denna gärning, förstår inte, förstår inte ens i närheten hur någon kan vara kapabel till det. knappt så man vill vara kvar på jorden när man delar den med sådana hjärtlösa sjuka avskum.

I love not man the less, but Nature more…

Fillifjonkan60
12/15/15, 8:40 AM
#6

Ja, jag skäms verkligen över att vara människa nästan varje dag när jag läser om liknande djurtortyr! 😕


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Annons:
Marr
12/15/15, 9:48 AM
#7

Ja det här är ju totalt vansinnigt! Håller med er allihop, men det värsta är att har dom ingen k*k så kan de här sjuka hjärnorna använda annat att penetrera med. Jä**a as!

Man måste göra något snart åt detta det är inte första gången det händer att man plågar djur i Slottskogen! Ta bort djuren därifrån helt då kanske?🤓

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Kalli
12/16/15, 12:51 AM
#8

Ofattbart. Det finns liksom inga ord att beskriva det.

[loveisall]
12/16/15, 12:57 PM
#9

Fy vad vidrigt och vilka sjuka människor det finns! Att skada ett hjälplöst djur så där 😭

Vanja
12/16/15, 5:38 PM
#10

Det här ibland det vidrigaste jag läst, sätt denna sjuka människa bakom lås och bom på livstid. Usch för människor, inte ens djur gör så mot varandra.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

[Blue_Lugia]
12/17/15, 3:04 AM
#11

#10 Undrar om det var ett "misstag" att människan kom till? Vi kanske skulle stannat på apdtadiet?

feminot
12/17/15, 7:23 AM
#12

Vidrigt! Antar att vissa föds utan varken hjärna eller hjärta.. Ibland skäms jag över att vara människa..

Förlägen

Fillifjonkan60
12/17/15, 8:39 AM
#13

#11 Det har jag ofta funderat på! Det gick fel någonstans i evolutionen….


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Annons:
Fransu
12/17/15, 4:36 PM
#14

Usch ja. Jag blev så ledsen och bestört när jag hörde om detta på radion. Fruktansvärt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Marianne elfsten
12/18/15, 5:36 PM
#15

Mår illa!!

[Daisy-Moa-Elsa]
12/18/15, 7:06 PM
#16

Jag ska nog inte skriva vad jag tycker man ska göra med förövaren/ förövarna.

 Dock hoppas jag att den/de "klantar" sig och pratar om det  och att någon har civilkurage att anmäla den/dem om så sker.

nickiee
12/19/15, 7:29 AM
#17

håller med nr 1 ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[strutter]
12/19/15, 5:12 PM
#18

Jag önskar att jag fick vara den som utdelade straffet till det äckel som gjorde det här. Jag skulle gärna ta ett eget straff bara jag fick visa förövaren vilken j_a stackare han är. Jag kan t.o.m. tänka mig att sitta inne ett tag. Och det skulle jag alldeles säkert få göra efter det som jag vill göra med den stackars saten.

MissClue
12/19/15, 8:32 PM
#19

jag skrev under en lista nu att slottsskogens djur ska få kameraövervakning, varför har dom inte redan det?! Det är ju galet, även om man inte tänker att ngt sånt här absurt ska hända så är man medveten om att det alltid finns folk som vill förstöra osv. Väljer man att inhägna djur centralt i en storstad måste man skydda de också.

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
12/19/15, 8:33 PM
#20

#19. Finns det någon länk så fler kan skriva under?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
MissClue
12/20/15, 1:18 AM
#22

#20 Bra att du nämnde det, jag har bara gått via en länk på Facebook men jag hoppas denna funkar. Skriv under och sprid

http://www.skrivunder.com/goteborgs_stad_ge_djuren_i_slottskogen_overvaknings_kameror

I love not man the less, but Nature more…

MissClue
12/20/15, 1:37 AM
#23

#21 vet inte varför du tror att det har med just en icke-svensk att göra, det får du gärna utveckla om du vill. 

Jag är rädd för att det är en riktigt farligt och sjukt monster där inget har med nationalitet att göra och att detta är bara ett steg ifrån att göra liknande sak mot en människa.

I love not man the less, but Nature more…

Tarotstollan
12/20/15, 1:37 AM
#24

#22. Fråga om du kan lägga in länken på djursajterna, det är nog fler som vill skriva på!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MissClue
12/20/15, 1:45 AM
#25

#24 Det ska jag göra, om du ser att jag missat någonstans får du gärna hjälpa till att sprida länken

I love not man the less, but Nature more…

Rheen
12/20/15, 1:32 PM
#26

Alltså fy. Skulle kunna kläcka ur mig en hel rad svordomar nu, finns så fruktansvärt äckliga människor. Tycker bestämt gärningsmännen ska få något upptryckt där bak medan någon tänder eld på dem. Usch. Vidriga spektakel.

~ Rheen.

Skorpion76
12/20/15, 1:53 PM
#27

Bläh!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[[eskils_]]
12/20/15, 3:15 PM
#28

Skriv under uppropet för att skydda djuren från dessa avskyvärda kräk! Länk finns i #22.

Hoppas polisen får tag i den/de skyldiga snabbt.

Grodan
12/20/15, 7:00 PM
#29

Det är helt klart dax att ta fram gamla hederliga djurvaktaryrken (kan lösa arbetslöshetsfrågan!). Vi behöver skydda hästar, kossor, grisar, får, getter mm djur som går ute… Från människor, vargar och björnar ev även hundar…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vovvi
12/20/15, 7:38 PM
#30

Skrev också på. Chansen att få tag i de som gjorde det är minimal såvida det inte fanns några kameror där.

Lina Strindlund
12/21/15, 5:31 PM
#31

#22  Ja länken funkar. :) 

Ja jag tror också chansen är stor att denna person (man ?) kan ge sig på människor, tex ett barn/ung flicka. Men det är lika hemskt mot en get som en människa. Och stackars killingens mamma som kanske fick se och öra allt! :(  Gärningsmannen behöver psykisk vård och behöver låsas in på livstid troligen pga risk för allmänheten!! 

nu ska jag inte heller skriva mer för då blir det bara fula ord.

Högre straff för alla brott mot djur!! Är inte det på gång redan?!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Marr
12/22/15, 6:52 AM
#32

Håller med #31 för vad ska bli av dessa människor som är unga & gör så här mot djur? Inte heller är det sällsynt att lustmördare börjar sin bana med djur. Nu kan det vara gammal som ung. Hur som haver så vill jag att dessa människor fångas upp och tas om hand.

Tacksam för länken #22, har så klart skrivit på. Nu vill vi se bevakning i Slottskogen snarast & hoppas verkligen att detta blir avskräckande nog. Så här kan vi inte ha det!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Linnea
1/8/16, 9:18 PM
#33

#32 "Tas om hand" som maffian gör vore lämpligt.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Adirfen
1/14/16, 2:14 PM
#34
Annons:
[loveisall]
1/19/16, 5:01 PM
#35

Fy vad vidrigt att en människa/människor kan göra så mot ett försvarslöst litet djur 😭 Hoppas det straffar sig genast för dom. Usch vilken ondska och perversitet😕

Upp till toppen
Annons: