#9 Ja, allt är ju relativt, brukar det ju heta. Dom som vill ha helt fri invandring, helst miljontals per år, tycker säkert att 30000-77700/år är som en liten försumbar rännil, men om man som jag och många andra vill ha totalstopp, eller näst intill, under mycket lång tid framåt för att ha en chans att ordna upp det nuvarande kaoset, då är 30000-77700 årligen fullständigt galet för många.
Angående uttrycket "PK-dårar" så kan jag inte komma på nåt mer passande för dom som vill ha tillbaka det ännu mer våldsamma inflödet som pågick förra året. Vi kan ju inte ens på långa vägar ta hand om alla dom 100000-tals som kommit redan vad gäller jobb, bostäder, skolor, svenskundervisning, psykvård, sjukvård, dagis osv. Att då ens tänka tanken på att vrida på kranen för fullt igen, det är rena rama galenskapen och inget annat.
Och just detta att det är vänsterfolket som alltid är dom som är mest positiva till massinvandringen, det tycker jag är det allra värsta och mest obegripliga sveket och förräderiet, för det är ju deras sympatisörer och kärnväljare som alltid drabbas värst när det blir ont om pengar, jobb, bostäder, socialvård, sjukvård, psykvård m m.
Och att det är F! (Feministiskt initiativ) som vill ha helt fri invandring är det allra mest obegripliga av allt, eftersom den helt överväldigande majoriteten av dom som kommer hit är ifrån kulturer med EXTREMT kvinnoförtryckande och antifeministiska attityder, åsikter, traditioner och sedvänjor.
"man får vara tacksam över att det finns krafter som trots allt
ifrågasätter beslut och uttalanden som görs från politiskt och medialt
håll."
Ja, visst är det bra att dom ifrågasätter, men tyvärr är det alldeles för lite och alldeles för sent, enligt min åsikt. Borde ha skett för länge länge sen, av många fler och mycket mer kraftfullt. Då hade vi troligtvis aldrig hamnat i det besvärliga läget som vi är i nu.