Space X bjöd på eldshow (ingen skadad)
Jag tycker att det är rätt fantastiskt att privata företag kan bygga och skicka upp rymdraketer och direktsända det över hela världen för alla som vill se.
Trots avslutningen på gårdagens testflygning beskrev Elon Musk den som ”awesome”. De fick alla testdata de behövde och har redan en ny raket att använda i nästa flygning.
”On Wednesday, December 9, Starship serial number 8 (SN8) lifted off from our Cameron County launch pad and successfully ascended, transitioned propellant, and performed its landing flip maneuver with precise flap control to reach its landing point. Low pressure in the fuel header tank during the landing burn led to high touchdown velocity resulting in a hard (and exciting!) landing.”
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton

Jepp. En liten. Nu var jag inte med här, men jag tror Space X använder lite mindre små raketer. 🙂
Jag brukade för resten göra små raketer när jag var liten. Kartongbaksidan från ett block, tejp, en ask tändstickor och ett rakt grässtrå. 😀

#3 Du borde ha gå med i fyrverkiklubben Svarta Stjärnan som jag och min kompis på landet startade när vi var små… :)
Den 17:e september
då brinner det så bra
Då pangar det, och gnistrar
Då ropar vi hurra!
Det var ramsan för årsdagen :)
// Staffan
😂