Annons:
Etikettövrigt
Läst 1231 ggr
Rita-S
2016-01-23, 20:47

Förslag: Månadstråd för att presentera nya sajter

Det har kommit förslag att aktuellt.ifokus kan användas till sådana saker. Vad om det skapas en månadstråd där alla sajter som lanseras under månaden kan hälsa på? Att Sajtvärd på den sajt som lanseras själv publicerar ett "hej nu finns XXXXXX.ifokus.se" eller att nån annan berättar att sajten finns? Och då tänkte jag både lanserade iFokus.sajter och även fria.ifokus.se kan presentera att sajten eksisterar. Vad tycks? :) 
Då kanske det kunde passa med en egen diskussions-grupp för dessa trådar, så kan man ju lätt gå tillbaka i tid och kolla när en sajt lanserades.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Loris M
2016-03-30, 11:38

Hur gick det med det här förslaget? (som jag tycker är bra)

Jag hittar i alla fall ingen tråd där man kan presentera nya sajter så jag gör det här. Jag har precis startat en ny sajt. 

Nu finns det en ny sajt - Lika villkor, för alla som är intresserade av att diskutera jämställdhet, jämlikhet, feminism, särbehandling och alla former av diskriminering oavsett om det är p.g.a. ålder, kön, funktionshinder, klass, etnicitet, sexuell läggning och könsöverskridande identiteter eller något annat. Samt hur vi kan skapa ett mer jämlikt och jämställt samhälle där alla människor ska delta på lika villkor. Välkommen in! Blomma 

http://likavillkor.fria.ifokus.se/ 

Upp till toppen
Annons: