SD i debatt...
…om tiggeriförbud.
"När Rickard Wall, SD, pratade började salen att koka.
– Jag har funderat mycket på det här. Jag bor på Södermalm och går en hel del på Götgatan. Jag är ju själv en gammal gubbe och har inte med saken att göra, men jag kan ju se att flera av de här unga kvinnorna och flickorna ser väldigt bra ut. Det lilla jag vet om kvinnor är att om en kvinna har möjlighet att skaffa sig själv ett badrum, då gör hon det, sa Rickard Wall och fortsatte:"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21692570.ab
Ja, vad säger man…🤪
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Gubbsjukt trams som inte har i en seriös debatt att göra.

#1 Ja, man häpnar….🤢 Och förfäras.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Han kan ju bilda parti med Socialdemokraten som sa att tiggare bajsar konstigt.
http://www.metro.se/nyheter/s-politiker-romer-bajsar-annorlunda-an-svenskar/EVHojs!rm0h1H2K3Xcck/
Stolpskott båda två.

Så han säger att tiggare ska ligga med vem som helst och hoppas att de hittar en make? Och att kvinnor i allmänhet vadå? Tvättar sig? Horar för att få tvätta sig? Va?
Så folk kommer hit, är rädda och trötta, och ska följa med främmande män från en främmande kultur som utnyttjar fattiga?
I bästa fall så menar han att kvinnor ska gifta sig och vara helt beroende av männen. Skaffa dem eget hem och jobb för tusen. Idiot.
"Det var vibrationer i luften. Alla var emot oss, precis som vanligt." Det var nog inte SD i allmänhet de var sura på. Ett rum fullt med kvinnor som kämpat sig till toppen inom sin karriär och självklart är självförsörjande, får höra att kvinnor i nödsituation borde dejta sig till ett bra liv. Undra varför det var "vibrationer".
Hur kan man vara så dum och ha ett sådant jobb att man inte fattar varför folk är emot en? Det är en sak att säga saker som gör folk upprörda, sen att inte ens fatta.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -