2017-04-24 15:41 #0 av: Huygens

Bankiren Ronald Bernard avslöjar att världen styrs av 8500 satanistiska Illuminatimedlemmar, som kontrollerar och styr världen genom internationella storbanker, nationella säkerhetstjänster, terrororganisationer, maffia, militärindustri mm.

Ronald Bernard säger sej ha varit högt upp i bankhierarkin, med satanistiska ceremonier, finansiering av terror och överföring av ekonomiska medel från säkerhetstjänster till terrororganisationer.

.

Dom satanistiska frimurarlika ritualerna påminde om något ur filmen Eyes Wide Shut, med nakna kvinnor, bloddrickande religiösa ledare och maskerade deltagare. Bernard skrattade inombords åt dom satanistiska ritualerna för han betraktade det som strunt.

Men så nådde han en brytpunkt under en satanistisk barnofferceremoni. Efter den händelsen kunde han inte längre utföra bankvärldens aktiviteter och bröt samman.

.

Ronald Bernards intervju är 39 min lång och kan kopplas till Hillary Clinton, Pizzagate/pedofili, John Podestas kannibalistiska "Spirit Cooking"-ceremonier, Vatikankyrkans djävulsritualer och Drottningen av Storbritanniens aktiviteter.

Intervjun med Ronald Bernhard är gjord 2017-04-17, ganska nyligen alltså. Det har varit problem med att ladda videoklippen, så jag lämnar flera alternativ. Intervjun är på holländska och textad på engelska.

(YT/Smash240 - Ronald Bernard intervjuas.)
(YT/17Stormy17 - Ronald Bernard intervjuas.)
(YT/banjo234 - Ronald Bernard intervjuas.)

För den som vill ha kortvarianten, har Ed på The Outer Dark gjort en nedkortad analys. (YT/Outer Dark, 13 min)

Vad tror ni om Ronald Bernards redogörelse om makteliten?