Annons:
Etikettasgarv
Läst 1168 ggr
[Carpinus]1
2/21/17, 2:12 PM

Sex på jobbet ökar arbetslusten i kommunen?

En socialdemokratisk fullmäktigeledamot i Övertorneå föreslår att de kommunanställda på orten skall få utnyttja sin friskvårdstimme till att ha sex. Han motiverar det dels med att sex är utmärkt motion, dels att nativiteten är dålig i Övertorneå. (Förmodar då att alla slags skydd under motionerandet är förbjudna?)

Man skall dock inte utöva motionen på arbetsplatsen utan skall gå hem till sin respektive och göra det gemensamt. Förmodar att partnern då s.a.s. får ta håltimme om det är så att han/hon också jobbar, fast inte på kommunen. Även ensamstående skall erbjudas denna friskvårdsaktivitet - om det är tänkt att de skall utöva den på egen hand eller kanske lottas ihop med någon annan kommunanställd framgår inte, ej heller om politikern själv jobbar på kommunen. Kanske får man förresten en fin slogan på köpet, som t.ex. "Övertorneå kommun håller ställningarna".

Källa.

Annons:
[VSK]
2/21/17, 7:48 PM
#1

Herre min skapare. Klart det ska va en sosse som kommer med dessa förslag.

Övertorneå, hmmmm. Vad händer med de som kanske pendlar en timme enkel 🤔 Det vet väl alla vad som menas med nästgårds där uppe 🤦‍♂️

[Carpinus]1
2/21/17, 10:14 PM
#2

#1 De får mötas på halva vägen och köra ett pass. ☝️

[VSK]
2/21/17, 10:43 PM
#3

😂

[Carpinus]1
5/16/17, 11:20 AM
#4

Sorry alla kommunalarbetare i Övertorneå - fullmäktige röstade nej. Det blir till att fortsätta utnyttja fritiden efter bästa förmåga…

[Carpinus]1
5/16/17, 10:34 PM
#5

#4 Vet inte om det har något samband med föregående ärende, men någon i Övertorneå kommunhus har fäst en lapp med texten "sätt på mej när jag är full" på diskmaskinen. Detta har fått ordföranden för vänsterpartiet på orten att sätta machostämpel på atmosfären i kommunhuset. Nu är lappen borta, förhoppningsvis även disken. Frågan nationen ställer sig är om detta hade inträffat om man fått ha sex på frivårdstimmen?

http://www.expressen.se/nyheter/christina-jag-trodde-inte-att-det-var-sant/

[Hayabusa]
5/16/17, 11:14 PM
#6

#5 Ack ja…Vad är ett skott i Malmö mot ett skjut i Övertorneå?

Avdelning: Verkliga problem :

Annons:
[Carpinus]1
5/17/17, 8:28 AM
#7

#6 Så sant…😃

(Samtidigt får man kanske vara tacksam över att det finns ett och annat Grönköping kvar i landet - ännu…)

Upp till toppen
Annons: