Annons:
Etikettnyheter
Läst 842 ggr
[sanna70]
11/3/16, 8:27 AM

Alla medel tillåtna i USA valet. . ?

Avlidna människor som "röstar" för Hillary . 119 fall som röstat 229 gånger. . 

http://www.breitbart.com/big-government/2016/10/29/dead-chicago-voters-voted/?utm_source=facebook&utm_medium=social

Annons:
Janne Nilsson
11/3/16, 9:10 AM
#1

Helt sjukt. Men hur vet man att de röstar för Hillary?

Edit: Hehe, kom att tänka på en ny tv-serie. The voting dead!

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

Sollar
11/3/16, 11:03 AM
#2

#0 Det står ju att det är 229 röster de senaste 10 åren, det står inte att det är 229 röster på Hillary.

[sanna70]
11/3/16, 12:16 PM
#3

#1 #2 Personligen tycker jag inte om någon av kandidaterna men det känns som att media glorifierar den ena och smutskastar den andra. .  Enligt mitt tycke är bägge två olämpliga som Presidenter. 

Här kommer lite mer info angående valfusket som handlar om flera miljoner ogiltiga röster. .  

"Elections Expert: “We Now Have 4 Million Ineligible and Dead Voters on American Voter Rolls”

http://www.thegatewaypundit.com/2016/10/elections-expert-now-4-million-ineligible-dead-voters-american-voter-rolls-video/

"Giuliani on rigged election: 'Dead people generally vote for Democrats"

http://edition.cnn.com/2016/10/16/politics/rudy-giuliani-rigged-elections-donald-trump/index.html

tlover
11/3/16, 2:20 PM
#4

Jag skulle vilja läsa samma i en mer neutral tidning/hemsida innan jag tror det. Den som är länkad till i #0 är ju uppenbart för Trump

l'm back

Sollar
11/3/16, 3:27 PM
#5

#3 Fast det är ju inte medias fel att Trump säger och gör hemska saker hela tiden. De kan ju inte strunta i att rapportera det för att hans supporters tycker synd om Donald Trump när hans egna ord spelas upp i media. Det är ju knappast smutskastning.

Första länken, att (om) det är 4 miljoner döda människor som fortfarande är registrerade betyder inte att de faktiskt röstar.

Andra länken, Rudy Guiliani, tycker du att han är en trovärdig källa? Trump startade detta om riggat val och valfusk för att han kan inte tänka sig att erkänna att han förlorade rättvist. Och nu kör hans team hårt med det. Kanske de kan hosta upp lite bevis istället för att bara komma med anklagelser?

Över huvud taget är dina källor här väldigt partiska

[sanna70]
11/3/16, 3:45 PM
#6

#5 Jag tänker definitivt inte försvara hans gärningar, inte på något sätt dock tycker jag att det är märkligt att Hillary är så "felfri" enligt Svensk media. Om man är lite uppmärksam när dessa visas på nyheter så hör man massor med positiva uttalanden och feedback om henne och bara massa negativitet om honom. En sak har jag lärt mig och det är att ingenting är svart eller vitt. . Någonstans brister informationen. . 

Hittade en sk utredning . .  Nej, kanske inte partiskt men tvivlar på att Hillary har något gott om säga på sin sida om Trump. . 😉

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/10/18/commit-voter-fraud-massive-scale-part-ii-project-veritas-investigation-clinton-network/

Annons:
kamera0710
11/3/16, 3:46 PM
#7

#5 Ett tips är ett läsa denna tråd, med Sannas "bevis" för att medier mörkar kriminellas identitet, om gärningsmännen är invandrare.

http://politik.ifokus.se/discussions/55d03ca78e0e743336000fbb-varfor-ar-kriminellas-nationalitet-tabu-i-sverige

[sanna70]
11/3/16, 3:48 PM
#8

Klockrent. . 😉

thenameless
11/3/16, 6:23 PM
#9

Som sagt tidningen #0 refererar till verkar vara en  republikansk humor/satirsajt

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Sollar
11/3/16, 7:31 PM
#10

#6 Jag tittar/läser mer på amerikanska medier gällande presidentvalet, det är intressantare. Där får ju Trumps surrogater massa utrymme att förklara vad Trump egentligen menar fast det inte alls är vad han sa.🤪

Men vad tycker du saknas i svensk media då gällande Trump och Clinton?

Det är ju lite skillnad också på kandidaterna, Hillary har varit politiker i många och och har granskats under tiden, medans Trump har varit realitystjärna och inte granskats så det mesta är nytt. Dessutom har ju Hillarys mål varit länge att bli president, så gissningsvis har hon haft det i bakhuvudet och tänkt på vad hon sagt och gjort. Och så kanske det inte finns lika mycket skit om Hillary för att hon inte är en lika hemsk människa som Donald? Det är ju inte de flesta.

Tjeja
11/3/16, 7:42 PM
#11

Det måste vara Trump som skickat på sina lakejer på stackare som röstat på Hillary och mördat dem förstås! ☝️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Sollar
11/3/16, 7:47 PM
#12

#7 Det är så mycket konspirationer nu för tiden så jag orkar inte med alla.🥵
#11 Va?

Tjeja
11/3/16, 8:22 PM
#13

#12 .. ironi Sollar, ironi…

Jag tycker hela usa-valet är en katastrofcirkus!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Sollar
11/3/16, 9:02 PM
#14

#13 Kanske är lite trög idag men förstod inte meningen.😊

[sanna70]
11/4/16, 8:15 AM
#15

#6 Ja, det är nog så att Hillary är mer finslipad och vet hur hon ska uttrycka sig i olika sammanhang , det gör inte henne till en bättre människa för det.

 Trump hamnar i klaveren mest hela tiden just pga sina uttalanden. . 

Oavsett hur slutresultatet än blir så lär det få påföljder för USA och omvärlden. Dem är ju så fel bägge två. .

Sollar
11/4/16, 1:40 PM
#16

#15 Jag håller inte med riktigt, alla människor tänker någon gång något man inte säger högt, vi tänker innan vi talar för att inte såra/skada andra människor. Trump bryr sig däremot inte alls om vad hans ord gör mot andra människor.

Upp till toppen
Annons: