Annons:
Etikettprovocerande
Läst 1210 ggr
Staffan
10/25/16, 12:34 PM

Polisen uppmanas "mörka"

"NORRKÖPING I en ny rapport från polisens bedömandegrupp föreslås att man ska "mörka" vissa händelser och istället lyfta fram ärenden med framgångsfaktorer.

Men det är väl svårt att visa att man lyckats när man inte lyckats gripa någon?

– Ja, det är beklagligt, säger kommunpolis Peter Johansson."

» Artikel på folkbladet.se

// Staffan

Annons:
Ghosthunter
10/25/16, 12:39 PM
#1

"Ja, det är beklagligt" svarar han……hahahaha😂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Huygens
10/25/16, 9:52 PM
#2

När till och med polisbefäl dödshotas av sin överordnade polischef, ifall befälet berättar sanningen för media, är det tydligt hur långt Bilderberggruppens arbete gått.

Att svensk polis gradvis kollapsas känns uppenbart, men det får inte dom underlydande säga högt.

Huygens
10/26/16, 12:33 PM
#3

Vi har ännu ett bevis på att Sveriges högsta polischefer jobbar på högtryck för att sabotera den svenska polisen, i enlighet med den politiska agendan från Sveriges Riksdag, som troligen utformats inom Bilderberggruppen.

Dom båda Bilderbergarna Reinfeldt och Löfven har drivit brottsagendan hårt.

En känd inbrottstjuv släpptes, där bevis säkrats genom DNA, och som tidigare gjort en rad inbrott och dömts. Inbrottstjuven släpptes utan åtgärd från polisen. Brottet är gratis, det är bara att komma tillbaks till Sverige igen och utföra flera inbrott.

Budskapet är direkt: Något straff kommer inte att utdelas.

Dörrarna är vidöppna.

Ghosthunter
10/26/16, 12:51 PM
#4

Fy sjutton för dessa öppna gränser och alla som kommer in i landet för att begå brott. Skjut dom direkt och bomba EU-kvarteret!!😡

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Huygens
10/26/16, 1:02 PM
#5

#4 Sansa dej.

Du reagerar precis såsom Bilderberggruppen vill och det skapar bara opposames, helt i linje med Illuminatis agenda.

Ghosthunter
10/26/16, 1:06 PM
#6

Jo, men jag är inte så där typiskt svensk av mig när det hettar till. Svensken knyter näven i fickan och är tyst…..jag är rak och säger rakt ut vad jag vill!

Möjligen var det överdrivet med att bomba EU…..men Sverige kan ju åtminstone börja med att dra sig ur skiten!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Loet]
10/26/16, 4:53 PM
#7

Det här är nog intressant fall för veckans brott!👍

[krutgubben]
10/26/16, 8:06 PM
#8

Polisen har många "lik" i garderoben och jag vet att polisen inte är "guds bästa barn" Börjar bli dags för dom väldigt fint klädda människorna i Rosenbad att göra nåt åt detta istället för att ösa pengar på saker som deras fina tillställningar och en generös flyktingpolitik mm, dags att hjälpa oss själva innan vi kan hjälpa andra….

Record
10/26/16, 10:15 PM
#9

Problemet blir nog värre vid Halloween, blev tipsad att ha en "Ögonsten" i en strumpa när jag går ut den helgen. Kniv är ju förbjudet. 😃

[krutgubben]
10/26/16, 10:55 PM
#10

#9 Ja, jag själv ska köpa mig en stridsvagn så jag kan rasta hunden den helgen.😱

Ghosthunter
10/27/16, 8:18 AM
#11

Men hunden då? Den måste ju gå utanför stridsvagnen……du får sätta på den en rustning….en hundrustning!😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Huygens
10/27/16, 3:14 PM
#12

Mer konstigheter hos polisen/lagen.

Falska utländska körkort blir betraktade som giltiga körkort. Här måste politikerna i båda blocken ha jobbat för högtryck.

Utländska körtkort är knappast en ny företeelse.

[krutgubben]
10/27/16, 4:14 PM
#13

#11 Ha ha ha, japp!

Annons:
[Nomen Nescio]
10/29/16, 9:47 AM
Ghosthunter
10/29/16, 10:56 AM
#15

Det mörknar på migrationsverket😂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: