Annons:
Etikettövrigt
Läst 1276 ggr
[Sandi92]
7/18/16, 7:18 PM

Har du spelat Pokémon innan Pokémon Go?

Jag är själv ett stort fan av Pokémon och har varit sen jag var 6-7 år gammal i slutet av 90-talet. Har spelat alla spel i huvudserien som kommit ut genom åren plus en hel del spin offs. Att jag spelar Pokémon Go är nog inget som förvånar. Däremot är jag väldigt förvånad att det verkar vara så många som spelar detta som tidigare inte varit intresserade av Pokémon eller som slutade med det när de var små. Folk som knappt visste vad Pokémon var förut spelar Pokémon Go. Det är kul, men förvånande. 🤪

Annons:
Martin
7/18/16, 11:18 PM
#1

Vet vad det är (både vanlige och go) men har aldrig spelat något av det och är inte intresserad heller.

mvh Martin

Aleya
7/18/16, 11:25 PM
#2

Visste vad det var innan. Men jag var väl aldrig så intresserad av det då det började i Sverige. Såg att go hade kommit av en ren slump. Så jag tänkte att då jag ändå måste röra på mig då jag tar en medicin som gör att jag går upp i vikt så tänkte jag att detta är ett kul sätt att röra sig på. Och frälst blev jag och har träffat många nya personer. Man träffar dom på stan och morsar och frågar om dom vill med på jakt. ☺ Så jag är väl inte den bästa på alla Pokémon som finns. Men jag hjälper gärna andra som inte förstår spelet i början. Kan ju säga att jag gått 4 mil. 😁 Jag har spelat i fem dagar. Dock en dag var servrarna helt paj så säger 4 dagar. Har dessutom semester nu så detta är ett kul tidsfördriv när jag inte gör något särskilt eller har planerat in särskilda saker.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ghostbuster_99
7/19/16, 12:59 PM
#3

Spelade för fem-sex år sedan kanske. Försökte komma tillbaka till Pokemon Y, men det gick inte. Har knappt haft chansen att spela Pokemon GO, eftersom att deras servrar ofta är överbelastade.

Skorpion76
7/20/16, 7:11 AM
#4

Nej, det har jag inte och nu mörkar man redan prata om det som en trafikfara.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Aleya
7/20/16, 8:54 AM
#5

#4 ja vissa har inte trafikvett ens i vanliga fall. Så dom lär ju inte bli bättre med detta spelet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Shirokaze
7/22/16, 12:50 AM
#6

Jag är uppväxt med Pokémon (det var min barndom) och har spelat Pokémon sen dom allra första spelen kom ut, dvs Red, Blue och Yellow. Har nästan alla spel från huvudserien men även flera spin-offs. Är fortfarande insatt i det och längtar tills dom nya Sun och Moon kommer ut!

Har inte skaffat Pokémon Go ännu men kommer göra det så fort min smartphone slutar strula. Dock har mina vänner haft problem med att få Go att funka då serverna konstant är överbelastade…

Cosplay-blogg ♥  https://valkoinensamurai.blogspot.com/

Annons:
Scorpio97
7/22/16, 10:17 AM
#7

Jag har inte haft något Pokémon-spel själv, men mina bröder spelade när vi var små så jag har ju sett och lyssnat på dom när dom spelat, så lite "grundkunskap" tycker jag ändå att jag har. 

Installerade Go när det släpptes i Sverige och har spelat lite halvt, är tyvärr inte så mycket här där jag bor.


//Jessie

Upp till toppen
Annons: